CUM COMAND?
Pentru a achiziționa produse, aveți la dispoziție butonul „Adaugă în coș”. Odată adăugate în coș, produsele vor apărea în „Coșul meu”, de unde puteți modifica, șterge și adăuga alte produse.
Odată stabilită lista de produse achiziționate, puteți continua comanda prin adăugarea unei adrese de livrare și alegerea modalității de plată.
CUM PLĂTESC?
1. Plata prin numerar: Puteți achita contravaloarea prin ramburs, în momentul livrării produsului prin curier rapid.
2. Transfer bancar : Puteți efectua un transfer bancar, pe baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe e-mail în urma achiziționării produsului.
3. Plata online prin platforma securizată NETOPIA PAYMENTS (mobilPay)
Clientul efectuează plata COMENZII prin mobilPay. mobilPay este un procesator de plăti online, gestionat de NETOPIA PAYMENTS. Această metodă de plată este destinată tuturor posesorilor de carduri emise sub sigla Visa, Mastercard sau Maestro din orice monedă.
După plasarea comenzii cu metoda de plată „card bancar” și după verificarea stocului, vom emite o factură proformă pe care o veți primi pe adresa de email furnizată la plasarea comenzii. Pe factura primită veți găși butonul „PLĂTEȘTE CU CARDUL”, care vă va redirecționa către pagină de plată securizată. Pentru efectuarea plății veți introduce numărul cardului dumneavoastră, dată expirării și codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscripționate pe bandă de pe verso, ce conține și semnătură dumneavoastră). Sunt acceptate și carduri emise în alte valute. Plata va avea loc în RON, în urmă conversiei valutare la cursul Visa/Mastercard și cursul valutar al băncii emitente a cardului dumneavoastră.
În momentul a anulării unei comenzi achitate online cu cardul bancar, se trimite automat email de anulare plată către procesatorul plății, iar banii vor fi restituiți în contul dumneavoastră. De regulă, acest proces durează aproximativ 3-5 zile lucrătoare. Însă poate dura până la 30 de zile conform condițiilor băncii emitente a cardului.
Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
Keratinshop.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
LIVRARE (curier Fan Courier / DPD)
Livrarea produselor se face doar pe teritoriul României, prin firmele de curierat rapid Fan Courier si DPD.
Comenzile plasate vor fi procesate in termen de 24-72 ore, la care se adauga timpul de livrare de catre firma de curierat(24-48h). Timpul de livrare poate fi influențat de către disponibilitatea produselor în stoc.
Pentru comenzile cu valoare totală mai mare de 299 RON livrarea este GRATUITĂ.
În cazul comenzilor cu valoare totală mai mică de 299 RON se va aplica un cost de transport, care va fi afișat separat pe comandă și pe factura emisă către dumneavoastră.
ZONA DE LIVRARE | COST TRANSPORT |
BUCURESTI (Fan Courier sau DPD) | 9 LEI |
Fan Courier NATIONAL | 12 LEI |
DPD NATIONAL | 12 LEI |
În cazul retururilor de marfă, costul transportului nu se returnează.
După livrarea comenzii, aveți obligația de a verifica conținutul coletului. Se va verifica integritatea și aspectul produsului și a accesoriilor din pachet. Orice reclamație trebuie notificată în scris la adresa de e-mail contact@keratinshop.ro în maxim 24 de ore de la livrarea comenzii. Orice reclamație ulterioară în acest sens, nu va fi luata în considerare.
Politica de retur
Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ si sunt personalizate la cerere conform comenzii realizate de client , motiv pentru care sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale.
Clientul are dreptul de a returna produsul in termen de 14 zile lucratoare de la primirea acestuia.
O.G. nr. 130/2000 si Legea 51/2003.
Clientul are obligatia de a anunta pe e-mail la adresa: contact@keratinshop.ro intentia de retur precum si motivul pentru care se returneaza produsul comandat.
Clientul poate cere returnarea integrala a contravalorii produsului, schimbarea acestuia sau achizitioanarea altor produse din magazin. Oricare dintre variantele acestea sunt acceptate doar dupa primirea produselor, verificarea integritatii acestora si a conditiilor de retur.
Termenul de solutionare: 14 zile.
Toate costurile de retur sunt suportate integral de catre client. Exceptie fac doar produsele care s-au livrat eronat. In acest caz toate cheltuielile sunt suportate de Vanzator.
! ATENTIE !
Produsele care nu respecta forma in care ele au fost trimise, produsele care au fost desfacute sau testate nu se accepta la retur. Returul trebuie insotit de factura de primire.