Politica de retur
Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și poate solicită returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub formă de voucher. În aceste cazuri, valoarea în bani returnată, produsul înlocuit sau returnarea contravalorii sub formă de voucher, se referă strict la costul produselor, excluse fiind taxele de expediție.
Plata transportului aferentă produsului returnat respectiv cea aferentă produsului trimis pentru înlocuire îi revine clientului.
În cazul în care se optează pentru:
• Înlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsură în care este disponibil în stoc).
• Rambursarea contravalorii produsului, această va fi făcută în termen de maxim 14 zile de la recepționarea de către S.C. KERAMAG S.R.L a coletului cu produsele returnate.
• Returnarea contravalorii sub formă de voucher, pe care îl puteți folosi într-o viitoare comandă, această va fi făcută în termen de maxim 5 zile de la recepționarea de către S.C. KERAMAG S.R.L a coletului cu produsele returnate.
Renunțarea la cumpărare este aplicabila doar clienților persoane fizice (art. 2 alin. 1).
Produsele returnate trebuie să fie in aceeași stare in care au fost livrate, în ambalajul original (inclusiv folia protectoare sau sigiliul, dacă acesta există), cu toate accesoriile aferente, fără a prezenta urme de uzură, modificare sau consum, atât în cazul produselor cât și al accesoriilor (cutii, ambalaje suplimentare), cu etichetele intacte și toate documentele originale care le-au însoțit (ex: instrucțiunile de utilizare).
Nu se admit la retur:
• Produse care au fost desfăcute
• Produse care au fost testate/utilizate
• Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse
• Produse achiziționate de la alte magazine
• Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factură sau bon fiscal)
• Produse cu ambalajele deteriorate în orice fel
Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice întru–cât termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusuri prin transferul produsului altei persoane.
PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR
• Pentru a realiza returul unui produs urmați pașii de mai jos:
• Asigurați–va că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus
• Completați formularul standard de retur pe care îl găsiți mai jos
• Veți fi contactat/contactată serviciul Relații Clienți prin email sau telefonic de un membru al departamentului Relații Clienți
Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocurile ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în formă necorespunzătoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.
Expediați coletul la adresa furnizată de operatorii noștri după completarea formularului de retur, prin orice serviciu de curierat rapid.
După recepționarea coletului veți fi contactat/ contactată de un membru al departamentului Relații Clienți care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.
Atenție!
Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului în vederea returnării acestuia aparține exclusiv clientului. Produsele deteriorate în timpul transportului ce nu fost ambalate corespunzător la expediere nu vor fi acceptate la retur. Dacă produsul nu respectă întocmai condițiile menționate mai sus compania noastră își rezerva dreptul de a nu acceptă returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina clientului.
ATENȚIE!
Produsele care nu respectă formă în care ele au fost trimise, produsele care au fost desfăcute sau testate nu se acceptă la retur. Returul trebuie însoțit de factura de primire.